The Ralph Lauren x Bitmoji – nye veier for digital mote

Ralph Lauren går foran når merkevarer omfavner verden av digital mote. De har nå innledet et samarbeid med Snap Inc. der du kan kle din Bitmoji i klassiske Ralph Lauren klær. Jeg elsker at markedsførere og retail-bransjen finner nye veier, og er spent på fremtiden. Jeg må også innrømme at jeg er svak for digitalt design, Ralph Lauren og sjelfull musikk også, så de traff meg midt i hjertet her.

For å kicke det hele i gang, holdt Chance The Rapper online konsert i flagship store Ralph Lauren i Chicago den 14. september 2020. Chance har alltid vært stor fan av Ralph Lauren, og i markedsføringen frontes en Bitmoji av han kledd i flere Ralph Lauren kreasjoner. 

Kos deg med denne:

“Music and fashion to me have always been interlinked,” sier Chance under konserten, og videre: “Ralph Lauren has always been one of my favorite designers, right by my side for some of my favorite moments in my career and personal life. This intimate virtual concert ties together all the greatest events of my life and allows me to sing about them the way I always wanted to.”

 

Illustrasjoner:
The Ralph Lauren + Snap Inc.

Skjermdump:
Ralphlauren.com/chance

 

Jeg er en ekspert på webdesign, utvikling og online markedsføring, med 20 års erfaring fra bransjen. 

Besøk Pixeldust på sosiale medier

Liknende saker

Black Friday + Julegavedryss

Førjulstiden er kanskje den aller mest hektiske tiden for oss som driver med markedsføring og design. Det er mange av kundene våre som tjener mest

Et skikkelig digg oppdrag!

Pixeldust er glade og stolte over å få lov til å jobbe med Hanne-Lenes Vegetar, boksuksessen hennes «En skikkelig digg kokebok» og hennes forlag Entusiast